سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 مرداد 13 , ساعت 7:42 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اولا؛ سئوال و متن برجام توسط آمریکا تهیه ‌شد و تیم مذاکره کننده ایران، تنها به تغییر برخی عبارات و کلمات ‌پرداخت! اما متن اولیه قرارداد با چین، توسط ایران تهیه و سپس برای تصویب به چین ارسال گردید.

ثانیا؛ در برجام ایران مجبور به انجام تمام تعهدادت قرون وسطایی شد و آمریکا و اروپا حاضر به انجام تعهدات خود نشدند! اما قرارداد 25 ساله با چین بر عکس برجام است. چرا که اول چینی ها موظف به اجراء تعهدات خود هستند و سپس نوبت به اجرا تعهدات ایران می‌رسد، یعنی اگر چین به هر دلیلی به تعهداتش عمل نکند، ایران تعهدی بر عهده ندارد.

ثالثا؛ متن برجام، محاکمه و صدور حکم بر علیه ایران است، اما قرارداد با چین، یک رابطه متقابل و استراتژیک، با هدف اثبات قدرت منطقه‌ای ایران در غرب آسیا و شکستن آقایی دلار و فروپاشی اقتصاد آمریکا است.

پس ملت شریف و فهیم ایران! برجام که خسارت محض شد، دست پخت جریان لیبرال نفوذی در دولت روحانی و مجلس لاریجانی بود! اما استراتژی قرارداد با چین، توسط رهبر معظم انقلاب بنیان نهاده شد.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ